м. Івано-Франківськ,
вул.Мазепи,35. 11 поверх

+38-050-525-67-77

Виїзна церемонія

виїзна церемонія івано-франківськ
  • Виїзна церемонія від 6000 грн.

Організація виїзної церемонії.

Виїзна весільна церемонія реєстрації шлюбу або вінчання, оформлена в певному стилі, з красивою флористикою,декором, з професійним ведучим, все частіше використовується в організації весіль. Що, безсумнівно, не може не тішити!

 

Виїзна реєстрація шлюбу - це красиво і, що найголовніше, не так «стандартно», як розпис у РАГСі. Менше буденності - більше романтики, менше шаблонів - більше індивідуальності, менше офіціозу - більше розкутості і свободи, менше «конвеєра» - більше уваги тільки вам двом

 

Місце проведення — залежить тільки від вас. Весілля в парку або лісі , на пляжі або острові , в лицарському замку або старовинному палаці , в крижаній печері або на кораблі , під водою і з аквалангом…

 

Крім того , виїзна церемонія здатна неймовірно полегшити життя молодят. Адже її можна провести там, де ви організовуєте весільний бенкет! Новий сценарій весілля виглядає так : вранці — прогулянка з фотосесією (тільки ви вдвох + свідки) , потім виїзна церемонія ( загальний збір гостей) , і відразу після неї бенкет. Просто і зручно!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зв’язатись з нами

Прізвище та ім'я:

E-mail:

Телефон:

Дата весілля:

1

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30

вересня

  • січня
  • лютого
  • березня
  • квітня
  • травня
  • червня
  • липня
  • серпня
  • вересня
  • жовтня
  • листопада
  • грудня

2016

  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020

Ми також пропонуємо:

Весілля «під ключ»

Організовуємо ваше весілля від початку до його завершення якісно та професійно. Ми працюємо — ви насолоджуєтесь святом.   Організація весілля потребує великих затрат часу для…

Детальніше
0

Весільний координатор

Весільний координатор – це фахівець весільної справи, який забезпечує чіткий і плавний хід подій вашого свята. Координатор завжди поруч, він узгоджує взаємодію усіх учасників весілля,…

Детальніше